Войти / Регистрация
Добавить объявление
2015-06-01 16:18:30

Який вид амортизаторів краще?

Задовго до появи автомобілів люди намагалися врівноважити свої кінні вози, вози, колісниці, екіпажі та інший гужовий транспорт (іншого наземного просто не існувало). Зважився це питання не відразу і не просто, так з'явилася звичайна ресора, що складається з металевих пластин, стягнутих між собою в пакет, який гасив коливання вертикальної тряски будь кінної вози. Але з появою перших автомобілів зросла швидкість пересування на них і, відповідно, стара ресора вже не могла гасити тряску. На високих швидкостях вимагалося пристрій більш відповідне новій техніці - ось так і з'явилися перші амортизатори. Однак автомобілі не були однотипними і на кожну модель однакові амортизатори ніяк не підходили. Народився питання якісь амортизатори краще? А вже справою конструкторів стало знайти на це питання швидкий і точний відповідь.

Види і конструкція

Схема амортизаторів За видами все амортизатори - це поршневі пристрої, що відрізняються один від одного внутрішнім наповнювачем. Простіше кажучи, є гідравлічні амортизатори - наповнені маслом, і є газові - наповнені стисненим повітрям. Однак існує ще одне невелике відмінність один від одного - двухтрубная і однотрубна складова з регулюванням і без такої по стисненню. Від того, наскільки жорсткою або м'якою буде ступінь стиснення амортизатора, в принципі, і залежить комфортний рух вашого автомобіля. Щоб зробити цю інформацію більш зрозумілою, потрібно розглянути кожний з видів окремо і по порядку. Отже ...

Гідравліка

У двотрубних гідравлічних встановлюється два циліндра, де масляна рідина поперемінно заповнює то один циліндр, то інший, даючи плавність ходу автомобілю на нерівностях дороги. Це найпростіші і дешеві на сьогодні амортизатори, які встановлюють на вітчизняних автомобілях сучасного зразка - типу Лади Калини або Лади Пріори, де на думку виробників немає сенсу використовувати щось дороге. Недолік масляної гідравліки в тому, що при їзді по поганих дорогах, з частими перепадами рівня вгору-вниз, рідина в циліндрах просто закипає, приводячи до природної поломки. По наших дорогах це величезний мінус, який досвідчені водії давно відчули на власній, як то кажуть, шкурі. Але їх плюс все ж таки в низькій вартості та вмінні практично всіх сервісних центрів з ними працювати, що значно спрощує завдання при заміні.

Газифікація

Газовий амортизатор Насправді ніякого газу там немає. Так називається повітря, одержуваний при стисненні амортизатора. Весь робочий момент укладений в тому, щоб стиск відбувалося сильніше, підвищуючи тиск всередині труби, що дає відмінну чутливу реакцію на найменші зміни в дорожньому покритті. Інакше кажучи, на газових амортизаторах можна пересуватися, ніби верхи на хмарі, не відчуваючи ніякого дискомфорту від трясіння і вибоїн. Самим головним мінусом газового стиснення потрібно визнати вартість. Якщо ви власник серйозного швидкісного автомобіля і перед вами постало питання які амортизатори краще, то відповідь однозначна - звичайно, газові.

Газомасляна альтернатива

Якщо ви пересуваєтеся не так на Пріорі або Калині, але й не на Мерседесі, вибравши якийсь бюджетний автомобіль середнього класу типу Шевроле Ланос, то сенсу встановлювати серйозний газовий амортизатор, швидше за все, немає. Але й постійно поточні по наших дорогах гідравлічні теж ставити не хочеться, щоб не спотворювати машину ... Тоді існує альтернативний варіант - двотрубний, разом з газовим підпором, який точно вирішить всі проблеми. Такі пристрої набагато надійніше звичайних гідравлічних і, в той же час, дешевше газових. Тут не трапляється закипання масла, тому що воно знаходиться в стані підтримки газом.

Хочу контролю і регулювання

Чимало водіїв чули про регулювання амортизаторів, але мало хто розуміє, в чому вона полягає, а фірми-виробники не завжди достатньо інформують покупців. Тут справа нехитра для розуміння. Є на світі амортизатори, в яких регулюється ступінь стиснення, чи то пак реакції на проблемні зміни в дорожньому покритті при русі. Є й інші, де на корпусі присутня спеціальна гвинтова різьба для збільшення та / або зменшення висоти машини. Різьбові зазвичай поставляються разом з пружинами.

Проблема вибору (кілька порад)

Перш , ніж зрозуміти, які амортизатори краще, потрібно визначитися з основним застосуванням свого автомобіля і поглянути, яку версію приводу ви використовуєте. Гідравлічні масляні краще, звичайно, ставити на стару перевірену класику, а ось на передній або повний привід підуть газові. Не забувайте, що міська їзда значно відрізняється від їзди по бездоріжжю або по пересіченій місцевості. Якщо у ваших руках важкий позашляховик, використовуваний за своєму принциповому призначенням, то вам потрібні тільки газові, а якщо ви експлуатуєте простий автомобіль, але іноді виїжджаєте в важкопрохідні місця, то зійдуть і газомасляні амортизатори.


Срочные объявления
ВАЗ 21213 за 3500 $ в Харьков
Мы в социальных сетях