Войти / Регистрация
Добавить объявление

Ходова частина

Будь-який автомобіль повинен якось рухатися, інакше горде ім'я транспортного засобу він анітрохи не заслуговує, яким би красивим і дорогим не був. Інакше кажучи, одного кузова і мотора в ньому ніяк не достатньо, щоб пересуватися по дорогах. Ось тому й існує в конструкціях такого типу ходова частина автомобіля, що перетворює купу заліза в особистий або не дуже транспорт. Хоча, автомобілі сильно відрізняються від гужових возів, але принцип за століття не дуже змінився, з тією лише різницею, що пересування стає все більш комфортним і швидким.

Насправді, машини давно стали чимось буденним і звичним, без чого наше існування не сприймається, як повноцінне. А ходова автомобіля - це цілий комплекс різних систем, без яких все звичне елементарно неможливо. Цей комплекс можна сміливо назвати сполучною ланкою між колесами, кузовом і всім, що в ньому або на ньому знаходиться.

Пристрій, види і складові частини

Весь багатогранний комплекс ходової частини кожної без винятку автомашини можна поділити на чотири основні частини:

  1. Рамна конструкція.
  2. Підвіски задніх і передніх коліс.
  3. Мостові поперечні балки.
  4. Шини і колеса.

Рамні конструкції автомобіля - це головна несуча частина, на якій, власне, кріпиться все інше, включаючи кузов, мотор, будь-яка трансмісія, підвіски з амортизаторами і мости. Всього існує п'ять видів рамних конструкцій автомобіля:

  1. конструкція периферійна;
  2. ґратчаста;
  3. ложеронна;
  4. хребтова;
  5. віль чато-хребтова.

На сьогодні більш популярними стали конструкції рами на основі лонжеронів. Це дві паралельні балки скріплені між собою поперечними сполуками. Самі лонжерони можуть бути різноманітними: у формі ікси, пустотілі та трубчасті, у вигляді букви К, суворо паралельними або під якимось кутом один до одного. Також відрізняються і мости ходової частини. Вони можуть бути чотирьох основних видів:

  1. з ведучим приводом;
  2. з приводом керованим;
  3. з комбінованим і підключається приводом;
  4. просто підтримують і жорсткі.

Такому ж різноманітному поділу по призначення піддалася і конструкція автомобільних підвісок, призначених для пом'якшення коливань кузова і гасіння різних нерівностей дороги. Кожна підвіска складається з:

  1. елемента жорсткої напрямної;
  2. гасящого і амортизуючого пристрої;
  3. стабілізаційного пристрої поперечної стійкості;
  4. опор і кріплень.

Все перерахованої вище і є цілісна ходова частина, без якої жоден автомобіль рухатися не зможе. Саме ця важлива система дозволяє людям комфортно і швидко пересуватися.

2015-06-01 16:18:30
Який вид амортизаторів краще? Задовго до появи автомобілів люди намагалися врівноважити свої кінні вози, вози, колісниці, екіпажі та інший гужовий транспорт (іншого наземного просто не існувало). Зважився це питання не відразу і не просто, так з'явилася звичайна ресора, що складається з металевих пластин, стягнутих між собою в пакет, який гасив коливання вертикальної тряски будь кінної...

2015-06-01 18:14:55
Як прокачати гальма з АБС і без? Гальмівна система - один з найбільш важливих компонентів авто. А її справність, без перебільшення - запорука безпечної та надійної їзди. Безпечної не тільки для вас, але і для оточуючих. Але що робити, якщо гальма авто функціонують недостатньо ефективно? Є просте рішення - прокачування гальм, яке може бути проведене як самостійно, так і в умовах спеціалізованих...

Срочные объявления
ВАЗ 21213 за 3500 $ в Харьков
Мы в социальных сетях